مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-07سياسي

همکاری دیوان محاسبات با مرکز پژوهش های مجلس در مبارزه با فساد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این نشست مشترک، معاون برنامه ریزی و هماهنگی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه آخرین یافته های علمی داخلی و خارجی پیرامون مبارزه با فساد اظهار کرد: - نشست مشترک مدیران مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در راستای مبارزه با فساد و توسعه سلامت اداری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این نشست مشترک، معاون برنامه ریزی و هماهنگی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه آخرین یافته های علمی داخلی و خارجی پیرامون مبارزه با فساد اظهار کرد: داده های عملکردی موجود در دیوان محاسبات ثروت ارزشمندی است که می توان از آن ها در طراحی برنامه ها و اقدامات عملی در مبارزه با فساد استفاده حداکثری کرد.

وی گفت: در حال حاضر برنامه های طراحی شده از جامعیت لازم برخوردار نیستند و ظرفیت های دیوان محاسبات می تواند در این حوزه گره گشا باشد.

در ادامه، رییس مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محسبات کشور، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری های مشترک در موضوع مبارزه با فساد و توسعه سلامت در بخش اداری کشور گفت: آنچه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دیوان محاسبات با مرکز پژوهش های مجلس در مبارزه با فساد

همکاری دیوان محاسبات با مرکز پژوهش های مجلس در مبارزه با فساد