مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-01سياسي

لزوم اعلام شرایط بحرانی در گرمی


نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جاری شدن سیل ویرانگر در شهرستان گرمی باید شرایط بحرانی اعلام شود تا بتوانیم با بسیج تمام امکانات اقدام کنیم.

- ولی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به وقوع سیل ویرانگر در گرمی اشاره و اظهار کرد: دیشب و امروز پیگیر سیل و رخداد ناشی از این حادثه تلخ در منطقه بودم و در جلسه ای که با مدیریت بحران در تهران داشتیم قرار شد مسئولان کشوری از مناطق سیل زده بازدید کنند.

وی با دعوت از وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران برای انجام سفر اولویت دار به گرمی و انگوت خاطرنشان کرد: امروز معاون سازمان مدیریت بحران کشور از منطقه بازدید می کند تا در جریان آخرین وضعیت جاری شدن سیل در گرمی قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از مسئولان استانی خواست؛ با توجه به قطعی آب و برق در برخی از مناطق و مسدود شدن راه های مواصلاتی در شهرستان گرمی شرایط بحرانی اعلام کنند.

اسماعیلی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با حضور در منطقه تلاش مسئولان امر را در امدادرسانی به حادثه دیدگان مورد رصد و پایش قرار داده و با استفاده از ابزارهای نظارتی با مسئولان کم کار و بی تفاوت در این حادثه برخوردی جدی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعلام شرایط بحرانی در گرمی

لزوم اعلام شرایط بحرانی در گرمی