مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:402023-05-29سياسي

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره اقوام ایران زمین در دانشگاه لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی نظری رییس دانشگاه لرستان در آیین پایانی سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین گفت: اقوام، طوایف و قبایل مختلف کشور، - رییس دانشگاه لرستان در آیین پایانی سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین گفت: اقوام، طوایف و قبایل مختلف کشور، همیشه با اتحاد و همگرایی از دین، میهن، کرامت و شرافت انسانی دفاع کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی نظری رییس دانشگاه لرستان در آیین پایانی سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین گفت: اقوام، طوایف و قبایل مختلف کشور، همیشه با اتحاد و همگرایی از دین، میهن، کرامت و شرافت انسانی دفاع کرده اند.

رییس دانشگاه لرستان در این آیین که به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: در قرآن کریم، واژگان قوم، طایفه و قبیله به کار رفته است.

نظری توضیح داد: از نگاه قرآن کریم، در عین حال که تنوع اقوام وجود دارد حرکت کلی اقوام به سوی معرفت افزایی دینی، توحیدگرایی و کمال انسانی و اخلاقی است.

رییس سازمان بسیج اساتید استان لرستان بیان کرد: قومیت ها و خرده فرهنگ ها از جمله ظرفیت های ایران هستند که بایستی بیش از پیش، به صورت عمیق و علمی شناخته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره اقوام ایران زمین در دانشگاه لرستان

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره اقوام ایران زمین در دانشگاه لرستان