مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:102023-05-29اقتصادي

بازنگری طرح هادی 14 روستای بخش لشت نشاء رشت


از 44 روستای بخش لشت نشاء رشت طرح هادی 14 روستا بازنگری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با دهیاران بخش لشت نشاء رشت، اظهار کرد: حل مشکل اصلاح طرح های هادی و تعیین و تکلیف پرونده های مردم در بنیاد مسکن که سال ها بلاتکلیف مانده، مورد تاکید است.

وی از بازنگری طرح هادی 14 روستای لشت نشاء رشت خبر داد و افزود: از 44 روستای بخش لشت نشا، در حال حاضر 14 روستای در حال بازنگری طرح هادی روستایی است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ساماندهی و بازنگری طرح هادی منجر به حل مشکلات مناطق روستایی می شود، گفت: بازنگری طرح هادی باید با هدف رفع مشکل مردم در 30 روستای باقیمانده با همراهی و همکاری دهیاران و شوراها و بنیاد مسکن سرعت گیرد.

عاشوری با بیان اینکه توجه به مناطق روستایی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، اضافه کرد: با ترمیم و بهسازی راه های روستایی شهرستان رشت در راستای سیاست های روستا محور دولت سیزدهم حرکت می کنیم.

وی از اجرای پروژه آبرسانی همه روستاهای لشت نشاء رشت خبر داد و افزود: اجرای پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع و انتقال آب شرب این تعداد از روستاهای رشت با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی صورت می گیرد که تاکنون 60 کیلومتر از کار انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی 14 روستای بخش لشت نشاء رشت

بازنگری طرح هادی 14 روستای بخش لشت نشاء رشت