مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-02سياسي

واگذاری حفاظت از باغ های قصردشت شیراز به یک قرارگاه


مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه حفظ باغ های قصردشت از مطالبات جدی و به حق مردم محسوب می شود، از تخریب 38 سازه غیر مجاز و سپرده شدن حفاظت از باغ ها به یک قرارگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح الله سیروسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال فارس، حفظ و حراست و برخورد با تخلفات باغ های قصردشت را بر عهده یک قرارگاه گذاشته است که اعضای آن را یگان حفاظت امور اراضی، تخلفات شهرداری های مناطق یک و 6، ستاد باغات شیراز و به تناسب سایر دستگاه های متولی امور زمین، تشکیل می دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد که با تشکیل این قرارگاه، تخلفات و تغییر کاربری های اعمال شده در محدوده باغ های قصردشت پس از گزارش یا رویت به سرعت شناسایی و در کمترین زمان و خارج از نوبت و با قاطعیت در دستور رسیدگی قرار خواهد گرفت.

سیروسی با اشاره به بُعد گردشگری باغ های قصردشت و شهرت ملی و جهانی آن، گفت: این محدوده یک سرمایه محسوب می شود که سالیان گذشته با زحمت کشاورزان و هزینه از آب و خاک شهر شیراز ایجاد شده و شامل درختان چندصدساله است؛ محدوده ای که مانند ریه شهر، از ورود آلودگی به این شهر ممانعت کرده و موجب شده که تعداد روزهای آلوده شیراز، برخلاف دیگر کلانشهرها، از حد استاندارد فراتر نرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری حفاظت از باغ های قصردشت شیراز به یک قرارگاه

واگذاری حفاظت از باغ های قصردشت شیراز به یک قرارگاه