مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-08اجتماعي

هشدار قرمز هواشناسی نسبت به رگبار شدید باران در دو استان


سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز رنگ نسبت به رگبار شدید باران و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در دو استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز رنگ نسبت به رگبار شدید باران و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در دو استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمزرنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی آورده است: طی امروز( 18خردادماه) شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید در شمال شرق استان تهران و ارتفاعات غربی استان سمنان خواهیم بود.

بر این اساس بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، انسداد راه های روستایی و اختلال در جاده ها، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهر، تعطیلی فعالیت های عمرانی، خسارت به برخی زیرساخت ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه های واقع شده در حریم و بستر رودخانه، تخریب سازه های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید وجود دارد.

با توجه به هشدار قرمز، سازمان هواشناسی توصیه می کند که هموطنان در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف و تردد نکنند همچنین بازگشایی کانال ها و آبروهای درون و برون شهری، آمادگی دستگاه های اجرایی و امداد رسان، اجتناب از سفرهای برون شهری، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قرمز هواشناسی نسبت به رگبار شدید باران در دو استان

هشدار قرمز هواشناسی نسبت به رگبار شدید باران در دو استان