مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-10اقتصادي

آزادسازی 3هکتار از اراضی ملی«طاهرآباد»به ارزش 300میلیارد در پردیس


مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آزاد سازی سه هکتار از اراضی ملی «طاهر آباد» پردیس به ارزش 300 میلیارد تومان خبر داد.

- پردیس- مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آزاد سازی سه هکتار از اراضی ملی طاهر آباد پردیس به ارزش 300 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین جنتی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از آزادسازی اراضی ملی در پردیس خبر داد.

جنتی در تشریح جزییات بیشتر این آزادسازی گفت: این اقدام با یک کار تیمی منسجم و هماهنگ با دادستانی شهرستان پردیس، سربازان گمنام امام زمان (عج)، شهرداری بومهن، نیروی انتظامی و کلانتری و همچنین تلاش های یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اط آزادسازی سه هکتار از اراضی ملی پلاک 105 فرعی از 24 اصلی موسوم به طاهر آباد خبر داد و عنوان داشت: ارزش ریالی این اراضی خلأ ید شده بالغ بر سیصد میلیارد تومان است.

وی از شهروندان استان تهران خواست با مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی و دولتی با شماره چهار رقمی یگان حفاظت از اراضی 1656 تماس بگیرند.

جنتی ضمن تقدیر و تشکر از کار منسجم و تیمی در شرق استان تهران در راستای مقابله با تصرفات بیان داشت: در اقدام اخیر 28 قطعه رفع تصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 3هکتار از اراضی ملی«طاهرآباد»به ارزش 300میلیارد در پردیس

آزادسازی 3هکتار از اراضی ملی«طاهرآباد»به ارزش 300میلیارد در پردیس