مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-07اجتماعي

پساب هایی که بلای جان طبیعت می شود


یکی از شهروند خبرنگاران عکس هایی از تخلیه فاضلاب صنعتی یکی از کارخانه های زواره برای ما ارسال کرده که باعث آلودگی محیط زیست شده است.

- ایسنا/اصفهان یکی از شهروند خبرنگاران عکس هایی از تخلیه فاضلاب صنعتی یکی از کارخانه های زواره برای ما ارسال کرده که باعث آلودگی محیط زیست شده است.

بازدیدهای میدانی خبرنگار ایسنا حاکی از آن دارد که پساب های کارخانه مقوای زواره به طبیعت، محیط زیست و سفره های زیرزمینی روستاهای امیرآباد، جهان آباد، علی آباد، جهان آباد و.

آسیب می زند.

ساکنان روستاهای دهستان ریگستان زواره می گویند از بوی لجن و تعفن این پساب ها نمی توانیم در خانه هایمان بمانیم و تاکنون صدایمان به جایی نرسیده است.

آنها می گویند این پساب ها تا حوالی روستای علی آباد منصوری (حدود 10 کیلومتر فاصله تا کارخانه) نزدیک شده است و با توجه به وجود حیوانات اهلی و وحشی و جنگل دست کاشت به مراتع دام آنها آسیب زده است و ظاهراً مسئولی برای برخورد و جلوگیری از این فاجعه زیست محیطی وجود ندارد.

پساب کارخانه کویر مقوا مشکل دارد و مورد تأیید نیست رییس اداره محیط زیست شهرستان اردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماه گذشته به اتفاق کارشناسان اداره کل محیط زیست استان بازدید میدانی از اطراف کارخانه کویر مقوا انجام دادیم و نمونه گیری های لازم را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب هایی که بلای جان طبیعت می شود

پساب هایی که بلای جان طبیعت می شود