مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-09سياسي

نیازمند ارائه سبک زندگی به روش اهل بیت(ع) هستیم


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: در حال حاضر مردم کشور نیازمند سبک زندگی به روش اهل بیت(ع) هستند و این مهم فقط می تواند توسط رسانه ها ارائه شود.

- گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: در حال حاضر مردم کشور نیازمند سبک زندگی به روش اهل بیت(ع) هستند و این مهم فقط می تواند توسط رسانه ها ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با مدیرعامل گروه رسانه ای مهر اظهار داشت: رسانه ها یکی از قوی ترین ابزارها را برای ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی با توجه به زندگی اهل بیت(ع) در دست دارند و نباید نسبت به اشاعه این مسئله کم توجه باشند.

وی افزود: در برخی موارد رسانه ها نتوانسته اند آنگونه که باید سبک زندگی اهل بیت(ع) را به مردم بشناسانند و باید به سمتی برویم که با استفاده از این سبک که کار آسانی هم نیست و نیازمند تحقیق و تفحص است، خوراک جدیدی برای زندگی مردم فراهم کرده و در اختیار قرار دهیم.

امام جمعه گرگان گفت: حوزه، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی که تحقیق در این زمینه را در دستور کار دارند، باید با همکاری و قرار گرفتن در کنار رسانه ها، با توجه به نیازمندی های روز جامعه در جهت تعالی بنیان خانواده کوشاتر عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ارائه سبک زندگی به روش اهل بیت(ع) هستیم

نیازمند ارائه سبک زندگی به روش اهل بیت(ع) هستیم