مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-10اقتصادي

مصرف 13 هزار تن گازمایع در استان زنجان طی سال گذشته


معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از مصرف 13 هزار تن گازمایع در سطح استان در سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از مصرف 13 هزار تن گازمایع در سطح استان در سال 1401 خبر داد.

علی مقدم شامگاه دیروز (19 خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهمیه استانی گاز مایع مورد نیاز خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و همچنین سهمیه سایر بخش های تولیدی و صنعتی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تامین و از طریق شرکت های مسئول گازمایع توزیع می شود.

وی با بیان اینکه شرکت های توزیع کننده گاز مایع موظفند سهمیه این فرآورده را به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان توزیع کنند، تصریح کرد: توزیع فرآورده یاد شده در قالب سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده های نفتی ساماندهی شده است و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیر ساخت‎های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشندگی ها برای خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف کنندگان واجد شرایط در سامانه مذکور از قبل انجام شده است.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان افزود: چنانچه مصرف کنندگان یا خانوارهای ساکن در روستاهای فاقد گازکشی، تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه درخواست فرآورده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 13 هزار تن گازمایع در استان زنجان طی سال گذشته

مصرف 13 هزار تن گازمایع در استان زنجان طی سال گذشته