مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-07سياسي

مازندران نیازمند توجه ویژه است


استاندار مازندران با اشاره به گستردگی استان و حضور میلیونی مسافران گفت: این استان نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در ایام نوروز 20 میلیون مسافر وارد استان شده است، گفت: همچنین در تعطیلات مختلف در طول سال استان مازندران پذیرایی جمعیت میلیونی است.

وی با بیان اینکه استان مازندران تفرجگاه پایتخت به شمار می رود، اظهار داشت: استان مازندران مورد توجه جمعیت پایتخت و مناطق مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه 21 درصد جمعیت کشور با فاصله سه ساعت به استان مازندران سفر می کنند، گفت: از این رو شمار مسافرانی که به استان مازندران وارد می شوند با دیگر استان ها متفاوت است.

استاندار مازندران یادآور شد: در اغتشاشات اخیر بسیاری از متهمان اصلی پایتخت در مازندران شناسایی و دستگیر شدند و این نشان می دهد توجه به این استان از هر منظری سبب آرامش پایتخت خواهد شد زیرا از طریق سه محور و کریدور ارتباط نزدیک با پایتخت داریم و اگر امنیت این استان قرار باشد امنیت پایتخت نیز برقرار است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه مازندران با بودجه محلی و امکانات محلی خدمات ملی می دهد، گفت: این مسئله با هیچ قاعده ای قابل محاسبه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیازمند توجه ویژه است

مازندران نیازمند توجه ویژه است