مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:522023-05-29سياسي

تا زمان ظهور هیچ مطلوبی در دنیا نیست


هرچیزی که در عالم اتفاق بیفتد تا مهدی موعود ظهور نکند برای ما آرامش ایجاد نمی کند و کمال آرامش در ظهور امام زمان محقق می شود.

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی واحد قم گفت: هرچیزی که در عالم اتفاق بیفتد تا مهدی موعود ظهور نکند برای ما آرامش ایجاد نمی کند و کمال آرامش در ظهور امام زمان محقق می شود.

محمد حیدری در آیین اختتامیه جشنواره مهدویت که هشتم خرداد در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره در پنج بخش برگزار شده که در راستای آن ده ها نشست برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم با این قدم هایی که بر می داریم مهیا ظهور شویم، ادامه داد: اگر کمال عدالت نیز در دنیا برقرار شود، عدالت مطلوبی نیست تا صاحب فرآیند عدالت بیایند.

وی با اشاره به اینکه هر مطلوبی در مقابل مطلوب نهایی نامطلوب جلوه می کند، اضافه کرد: فلسفه انتظار این است چیزی که وجود دارد را نمی پسندیم و منتظر مطلوب هستیم.

وی اظهار کرد: هرچیزی که در عالم اتفاق بیفتد تا مهدی موعود ظهور نکند برای ما آرامش ایجاد نمی کند و کمال آرامش در ظهور امام زمان محقق می شود.

رییس جهاد دانشگاهی واحد قم ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در برگزاری ای این جشنواره ایفا نقش کردند، گفت: امیدوارم این فعالیت ها باقیات و صالحات و توشه ای برای همه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمان ظهور هیچ مطلوبی در دنیا نیست

تا زمان ظهور هیچ مطلوبی در دنیا نیست