مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-19سياسي

ضرورت توجه خانواده ها به کاهش سن اعتیاد در بین جوانان


معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیشگیری از اعتیاد باید مورد توجه قرار گیرد بر ضرورت توجه خانواده ها به کاهش سن اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود پایدار بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ملی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات این اداره تشکیل شد، اظهار کرد: اعتیاد مسئله و معضلی است که علاوه بر حوزه مواد مخدر افراد را در زمینه مشروبات الکی نیز گرفتار می کند که در هر 2 حوزه باید تلاش لازم برای کاهش مصرف و پیشگیری ها انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان کرمانشاه درگیر سه معضل مهم حوزه مواد مخدر است، افزود: یکی از این چالش و معضل ها گرایش به سمت مواد صنعتی است و با وجود اینکه همچنان مواد سنتی بیشترین استفاده را در استان کرمانشاه دارد اما این روند در بین جوانان در حال تغییر بوده و گرایش آنها به سمت مواد صنعتی است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: دیگر معضل نگران کننده در استان کرمانشاه میل زنان به اعتیاد است که این آمار در حال افزایش که به ازای هر 100 معتاد 6 تا 7 نفر از خانم هستند و در نهایت سومین معضل دامن گیر در استان کاهش سن اعتیاد است و هم اکنون به این سن در بین جوانان به 24 سال رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه خانواده ها به کاهش سن اعتیاد در بین جوانان

ضرورت توجه خانواده ها به کاهش سن اعتیاد در بین جوانان