مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-18سياسي

روایت عباسی از برگزاری کنگره جهانی متروپلیس در بروکسل


عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره چهاردهمین کنگره جهانی متروپلیس در بروکسل، گفت: بسیاری از کلان شهرها از پیشرفت های تهران در توسعه زیرساخت ها ابراز شگفتی می کردند و برای همکاری با شهر تهران در خصوص بهره گیری از ظرفیت دانش مهندسی ما، - مهدی عباسی، عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص چهاردهمین کنگره جهانی متروپلیس در بروکسل پایتخت بلژیک ، بیان کرد: خوشبختانه اجلاس با اشتراک، همراهی و همکاری کلان شهرهای دنیا برگزار شد و بر اشتراک نظر و همکاری کلانشهرها برای مدیریت مسائل شهری، بسیار تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در این اجلاس شهرداران و مدیران شهری به بررسی مسائل و چالش های موجود در شهرها پرداختند، ادامه داد: شهرها با مشکلات متعدد در حوزه های محیط زیست، تغییرات آب و هوایی، کمبود سرانه ها و مشکلات مسکن و اقتصاد شهری مواجهند.

عضو شورای شهر تهران افزود: اغلب شهرهای دنیا، حتی کلانشهرهای کشورهای توسعه یافته نیز به مشکلات مذکور دچار هستند و با آ نها دست و پنجه نرم می کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ادامه داد: اولویت برای شهرداری ها و مدیریت شهری، توجه به انسان و شهرهای همه شمول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عباسی از برگزاری کنگره جهانی متروپلیس در بروکسل

روایت عباسی از برگزاری کنگره جهانی متروپلیس در بروکسل