مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:562023-06-13سياسي

نماینده مهاباد: دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رییسی کوچک است


جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد گفت: دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رییسی به حدی کوچک است که معمولا برای انتخاب وزیر و معاون وزیر با کمبود نیرو مواجه می شوند، - انتخاب وزرا از دانشگاه های امام حسین و امام صادق و آستان قدس است، یعنی انتخاب افراد از بین کسانی که در دوران تصدی آقای رییسی حضور داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران؛ در جریان بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مخالفت عباس علی آبادی گفت: دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رییسی به حدی کوچک است که معمولا برای انتخاب وزیر و معاون وزیر با کمبود نیرو مواجه می شوند، انتخاب وزرا از دانشگاه های امام حسین و امام صادق و آستان قدس است، یعنی انتخاب افراد از بین کسانی که در دوران تصدی آقای رییسی حضور داشته اند.

شما که سابقه در زمینه نظامی دارید، آیا لازم نبود که به جای پذیرش مسئولیت وزارتخانه بسیار مهم صمت در همان مسئولیت های قبلی خود حضور پیدا می کردید، می دانید که امسال سال افزایش تولید و مهار تورم است! چرا در برنامه هایی که به مجلس ارائه کردید به صنایع خودروسازی و معدنی اشاره نکردید قبلا هر وزیری که برای تصدی وزارت صمت معرفی می شد ابتدا در برنامه های خود، ساماندهی خودروسازی داخلی را به دقت ذکر کرده است اما بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مهاباد: دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رییسی کوچک است

نماینده مهاباد: دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رییسی کوچک است