موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-06پزشكي

پرورش جلبک در استان بوشهر افزایش می یابد/ گسترش کشت «اسپیرولینا»


با توجه به مصارف متعدد و متنوع جلبک ها، اجرای طرح های پرورش جلبک اسپیرولینا در استان بوشهر گسترش می یابد و طرح های متعددی در استان اجرا خواهد شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جلبک اسپیرولینا یک جلبک سبزآبی با خواصی فوق العاده و حیرت انگیز است که دارای کاربردهای فراوانی است.

این جلبک برای تولید محصولات مرتبط با سلامت و زیبایی کاربردهای فراوانی داشته و در این صنایع به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپیرولینا حاوی مقدار فراوانی پروتیین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است و می تواند به خوبی کمبودهای سلولی و تغذیه ای سلول های بدن و پوست را برطرف نماید.

اسپیرولینا بیش از 60 درصد پروتیین دارد که بیشترین میزان پروتیئن روی کره زمین است و می تواند تمام اسیدآمینه های لازم برای بدن را تأمین کند.

جلبک اسپیرولینا می تواند به خوبی فلزات سنگین و سموم را به خود جذب کند و باعث حذف آنها از سلول های پوستی و بدن شود.

این جلبک غنی از کلروفیل است که یکی از بهترین مواد پاک کننده طبیعی است و می تواند در از بین بردن فلزات سنگین و سموم مؤثر باشد و باعث ایجاد پوستی شفاف و لطیف تر شود.

صدور مجوز برای طرح های پرورش جلبک مدیرکل شیلات استان بوشهر بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از مجتمع پرورش جلبک اسپیرولینا در دهرود سفلی اظهار داشت: میکرو جلبک ها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش جلبک در استان بوشهر افزایش می یابد/ گسترش کشت «اسپیرولینا»

پرورش جلبک در استان بوشهر افزایش می یابد/ گسترش کشت «اسپیرولینا»