مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:552023-05-31اقتصادي

تجاری سازی دستگاه لیزر متناسب با نژاد ایرانی


یکی از شرکت های دانش بنیان با ارزیابی نژاد ایرانی، دستگاه های لیزری را در کشور بومی سازی کرده و توانسته است بخشی از بازار این دستگاه را در کشور کسب کند.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با ارزیابی نژاد ایرانی، دستگاه های لیزری را در کشور بومی سازی کرده و توانسته است بخشی از بازار این دستگاه را در کشور کسب کند.

صدرا سپهری، مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شرکت در سال 1399 با 5 نفر از متخصان لیزر، فوتونیک و الکترونیک آغاز به کار کرد، گفت: در کمتر از 2 سال برای 120 نفر اشتغال زایی ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: دستگاه های طراحی شده در این شرکت، موفق به کسب مجوزهای لازم از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اخذ مدرک دانش بنیانی را از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اخذ کنیم.

سپهری، تمرکز محصولات تولیدی این شرکت را بر لیزرهای پوست، ترمیم مو و زیبایی عنوان و خاطر نشان کرد: دستگاه های لیزر تولیدی این شرکت در ترمیم و درمان زخم ها، ترمیم لک های پوستی مادرزادی و همچنین کاهش اثرات ناشی از زخم ها کاربرد دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، با تاکید بر اینکه هر تجهیزی باید بر اساس ویژگی های بومی همان منطقه تولید شود، ادامه داد: سایر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی دستگاه لیزر متناسب با نژاد ایرانی

تجاری سازی دستگاه لیزر متناسب با نژاد ایرانی