مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-21اقتصادي

بندر شهید رجایی مسیر مطمئن برای تبادلات تجاری ایران در بازار جهانی است


مدیرکل اقتصادی اقتصاد مقاومتی وزارت خارجه ایران با اشاره به ظرفیت های قابل توجه بندر شهید رجایی، این بندر را باید بهترین، سریع ترین و ارزان ترین مسیر مطمئن برای این نوع تبادلات تجاری و نشان دادن سهم ایران در بازار جهانی دانست.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل اقتصادی اقتصاد مقاومتی وزارت خارجه ایران با اشاره به ظرفیت های قابل توجه بندر شهید رجایی، این بندر را باید بهترین، سریع ترین و ارزان ترین مسیر مطمئن برای این نوع تبادلات تجاری و نشان دادن سهم ایران در بازار جهانی دانست.

علی چگینی که به همراه سفرای ایران در کشورهای بلغارستان، ازبکستان، کنیا و آذربایجان به استان هرمزگان سفر کرده بود، در بازدید از ظرفیت های بندر شهید رجایی اظهار کرد: در دیدار اخیر رییس جمهور ازبکستان با مقام معظم رهبری بر اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه گذاری با کشورهای آسیای مرکزی تاکید شد.

وی ادامه داد: یکی از هدف گذاری ها در حضور سفرای به استان هرمزگان و بازدید از بندر شهید رجایی را آشنایی میدانی این سفیران با ظرفیت های و امکانات ترانزیتی در بندر شهید رجایی عنوان کرد.

مدیرکل اقتصادی اقتصاد مقاومتی وزارت خارجه ایران افزود: از کالای معدنی گرفته تا مشتقات نفتی که از این کشورها باید به بازار جهانی برسد، و همین طور مایحتاج این کشورها که قرار است از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر شهید رجایی مسیر مطمئن برای تبادلات تجاری ایران در بازار جهانی است

بندر شهید رجایی مسیر مطمئن برای تبادلات تجاری ایران در بازار جهانی است