مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-05سياسي

پاسخ رییس دانشگاه قم به سخنان یک استاد دانشگاه علیه حجاب


رییس دانشگاه قم در مطلبی به سخنان یک استاد روانشناسی دانشگاه تهران درباره حجاب پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رییس دانشگاه قم در مطلبی به سخنان محمد خدایاری فرد استاد روانشناسی دانشگاه تهران درباره حجاب پاسخ داد که متن آن به این شرح است: چند روزی است که کلیپی از سخنرانی جناب دکتر خدایاری فرد، در دفاع روان شناسانه از بی حجابی در حال پخش است.

همه سخن وی این است: تا زمانی که کسی با چادر و روسری می آید، این خودش است و کسی که بدون چادر و بدون حجاب می آید این هم خودش است و این، برای سلامت روان اجتماع بیشتر به نفع جامعه است تا اینکه یک چیز دیگری از خودمان به نمایش بگذاریم.

روح استدلال این استاد محترم این است که حکومت باید اجازه دهد مردم آنگونه که هستند در انظار عمومی ظاهر شوند و الا اگر آنها را بر غیر خواسته شان اجبار کند، نه تنها هرگز موفق نخواهد شد، سلامت روان اجتماع را نیز به خطر خواهد انداخت! در این رابطه چند سؤال از این استاد محترم می پرسم: 1.

به چه دلیل اگر هر کس آنگونه که شخصاً دوست دارد، در انظار عمومی ظاهر شود، سلامت روان جامعه تأمین می شود؟ آیا اگر کسی صرفاً بر اساس خواسته های شخصی خود در جامعه ظاهر شود و هیچ احترامی برای دیگران و هنجارهای آنان قائل نباشد، اساساً جامعه ای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس دانشگاه قم به سخنان یک استاد دانشگاه علیه حجاب

پاسخ رییس دانشگاه قم به سخنان یک استاد دانشگاه علیه حجاب