مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-01سياسي

6 هزار خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از اعزام 6 هزار نفر از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

- اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از اعزام 6 هزار نفر از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عادل ساری ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، امسال از خوزستان بیش از 6 هزار نفر از آحاد مردم اعزام می شوند؛ البته به غیر از جمعیت خودجوش که با خودروها به مراسم اعزام خواهند شد.

وی در بیان جزییات اعزام زائران از خوزستان افزود: این زائران با 150 دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف استان راهی بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) می شوند.

سرهنگ ساری با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و معنوی در طول مسیر برای کاروان های اعزامی انجام می شود، گفت: همچنین برنامه های محوری در سطح خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این اعزام و آشنایی نسل جوان با واقعیات می تواند در جهاد تبیین تأثیرگذار باشد، افزود: در سال های گذشته حضرت آقا در سخنرانی هایشان زوایای گوناگونی از افکار و زندگی حضرت امام را برای اقشار مختلف مردم تبیین می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند

6 هزار خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند