مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-20سياسي

همکاری های محیط زیستی نباید تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار گیرد


از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، در راستای مسوولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش های جهانی تلاش کند.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، در راستای مسوولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش های جهانی تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلاجقه در دیدار با دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس دفتر توسعه ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه، با اشاره به ویژگی های محیط زیستی کشور جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ما به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل متحد، در راستای برقراری همزیستی مسالمت آمیز در گوشه و کنار جهان تلاش می کنیم.

وی افزود: کشور ما تجارب موفقی از همکاری با بخش های مختلف سازمان ملل متحد داشته است که بسیاری از این دستاوردها قابل تعمیم به سایر نقاط جهان هستند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: با وجود این همکاری های مطلوب، گاهی همکاری های ما تحت تأثیر مسائل دیگری قرار می گیرد که قابل قبول نیست.

به عنوان مثال، در برخی از نشست ها با این موضوع مواجه می شویم که به دلیل وجودتحریم های بین المللی علیه کشورمان، امکان انجام همکاری های مشترک وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های محیط زیستی نباید تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار گیرد

همکاری های محیط زیستی نباید تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار گیرد