مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-18اقتصادي

شهرک 20 هکتاری صنایع دستی در شیراز احداث می شود


معاون گردشگری استانداری فارس از احداث شهرک صنایع دستی به مساحت 20 هکتار در کنار نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ زاده در این مراسم بیان کرد: در بخشی از (محله بالا کفت شیراز طرح هر خانه یک کارگاه) جهت رونق بخشی به صنایع دستی و هنرهای سنتی اجرا خواهد شد.

وی همچنین بر اتحاد و انسجام بین مردم و مسوولان تاکید و اضافه کرد: اخیرا در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی التهاباتی را شاهد هستیم که نیاز به هوشیاری بیشتر مردم و اتحاد و انسجام بیشتر دارد که هر جا متحد بوده ایم قطعا نتایج خوبی هم به دنبال داشته است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: کلیات راه اندازی شهرک صنایع دستی شیراز مصوب شد و پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی آن در دست انجام است.

وی ادامه داد اجرای این شهرک در مساحت 20 هکتار مصوب شده و شرکت شهرک های صنعتی استان فارس موظف است این شهرک را در کنار نمایشگاه شهرک گلستان راه اندازی کند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استاندار فارس همچنین گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی این استان، مسئولیت شورای فرش دست بافت وصنایع دستی از حوزه اقتصادی به حوزه گردشگری و دبیری آن از اداره کل صنعت، معدن و تجارت به سازمان میراث فرهنگی منتقل شد و امید است بااین اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک 20 هکتاری صنایع دستی در شیراز احداث می شود

شهرک 20 هکتاری صنایع دستی در شیراز احداث می شود