مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:322023-05-28سياسي

تاکید سفیر ایران بر جایگاه ویژه عمان در سیاست خارجی


«علی نجفی خوشرودی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان ضمن تاکید بر جایگاه ویژه مسقط در سیاست خارجی تهران اعلام کرد که گفت و گوهای مفید دو کشور دربار مسائل اقتصادی و سیاسی ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در مصاحبه با یک رسانه عمانی درباره سفر هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به ایران و روابط تهران و مسقط صحبت کرد.

وی در مصاحبه با مسقط دیلی اظهار داشت که سفر سلطان عمان به تهران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، سطح بی سابقه ای از مشارکت و همکاری بین دو ملت را تقویت خواهد کرد.

سفیر ایران در عمان با تاکید بر روابط تاریخی و ممتاز دو کشور، روی ادامه هماهنگی و رایزنی مستمر در زمینه مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی بین ایران وعمان دست گذاشت.

علی نجفی خوشرودی تصریح کرد: علاوه بر این، هر دو کشور درباره مسائل اقتصادی و سیاسی که به نفع مردمشان است، گفت و گوهای مفیدی انجام می دهند .

سفیر تهران در مسقط ضمن تحسین تلاش های مشترک برای تقویت ارتباطات هوایی و دریایی بین دو طرف گفت: انتظار می رود این (ارتباطات) تأثیر بسزایی در تقویت مبادلات تجاری و اقتصادی بین تهران و مسقط داشته باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر ایران بر جایگاه ویژه عمان در سیاست خارجی

تاکید سفیر ایران بر جایگاه ویژه عمان در سیاست خارجی