مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-09اقتصادي

برخی تجهیزات پزشکی همچنان ارز 4200 تومانی دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال غفارزاده سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: برای حفظ قیمت برخی اقلام در حوزه تجهیزات پزشکی ناچار هستیم همچنان ارز 4200 تومانی را به آن ها اختصاص دهیم، - سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: برای حفظ قیمت برخی اقلام تجهیزات پزشکی، همچنان ارز 4200 تومانی به آن ها اختصاص می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال غفارزاده سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: برای حفظ قیمت برخی اقلام در حوزه تجهیزات پزشکی ناچار هستیم همچنان ارز 4200 تومانی را به آن ها اختصاص دهیم، تا هم قیمت مصرف کننده افزایش نیابد و هم بیمه ها بتوانند این اقلام را پوشش دهند.

وی ادامه داد: اگر محصول داخلی بخواهد با محصول وارداتی رقابت کند باید شرایط رقابت عادلانه باشد و در شرایطی که نمی توان ارز 4200 تومانی را برای برخی اقلام وارداتی حذف کرد لازم است تا حمایت از محصولات داخلی نیز افزایش یابد تا شرایط رقابت عادلانه شود.

غفارزاده با اشاره به امکان صدور مجوز محصولات جدید از طریق درگاه ملی مجوزها، گفت: اغلب فرآیند های صدور مجوز در اداره کل تجهیزات پزشکی به صورت تأییدی و پس از بررسی محصول صادر می شود و امکان صدور مجوز به صورت برخط وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی تجهیزات پزشکی همچنان ارز 4200 تومانی دریافت می کنند

برخی تجهیزات پزشکی همچنان ارز 4200 تومانی دریافت می کنند