مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-16سياسي

پنجم تیرماه آغاز ثبت نام متقاضیان در لیگ قرآنی ایلام


پنجم تیرماه آغاز ثبت نام جهت شرکت در دومین لیگ قرآنی استان است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ثبت نام دومین دوره از مسابقات قرآنی استان از پنج تا 15 تیرماه سال جاری انجام می گیرد.

وی افزود: بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، متقاضیان در یک دوره آموزشی یک ماهه شرکت می کنند و مسابقات از 14 تا 20 مردادماه در مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این برنامه مختص و ابتکار استان ایلام است، ادامه داد: با توجه به جذابیت های این سبک جدید از مسابقات برای فعالان و علاقمندان به قرآن کریم، به زودی شاهد اجرای آن در کل کشور خواهیم بود.

وی در خصوص اهداف برگزاری لیگ قرآنی توضیح داد: یکی از مهترین اهداف برگزاری لیگ قرآنی، طراحی و برگزاری مسابقات جذاب قرآنی در بین قرآن آموزان به ویژه قشر نوجوان با سبک های جدید و ابتکاری به منظور جذب بیشتر این قشر به سمت قرآن کریم و همچنین اعتباربخشی به مربیان این حوزه در استان است.

نجفی با تاکید بر شناسایی استعدادهای قرآنی در استان ایلام به طرق مختلف، اضافه کرد: از دیگر ویژگی های لیگ قرآنی تمرکز بر روی مفاهیم و حفظ آیه های قرآنی با تاکید بر حلقه مفقوده ای مدنظر مقام معظم رهبری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجم تیرماه آغاز ثبت نام متقاضیان در لیگ قرآنی ایلام

پنجم تیرماه آغاز ثبت نام متقاضیان در لیگ قرآنی ایلام