مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-02سياسي

ملت ایران ایستادگی در مقابل نظام سلطه را از امام (ره) آموخته اند


جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: دشمنان فکر می کردند که این انقلاب بیشتر از چند ماه بعد از پیروزی دوام نخواهد آورد اما ملت ایران ایستادگی در مقابل نظام سلطه و استکبار را از امام راحل آموختند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، برنامه عصر شعر و خاطره همپای آفتاب با حضور استاد مصطفی محدثی خراسانی و حسن سلیمی محافظ امام خمینی(ره) در فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد.

 در این مراسم سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) با اشاره به ویژگی های امام از دیدگاه رهبری اظهار داشت: امام حیات دینی و معنوی انسان معاصر را تجدید کردند و مشاهده می کنیم بعد از چندین سال از رحلت امام (ره)، اندیشه های ایشان همچنان در جامعه جاری و ساری است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان افزود: با وجود اینکه اسلام در متن زندگی و اجتماعی مردم بود اما شاهکار امام راحل این بود که اسلام را به متن زندگی مردم آورد.

وی با اشاره به  ابتکار امام (ره) در پایه ریزی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایشان آرزوی ائمه اطهار و انبیاء را در برپایی حکومت اسلامی برآورده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران ایستادگی در مقابل نظام سلطه را از امام (ره) آموخته اند

ملت ایران ایستادگی در مقابل نظام سلطه را از امام (ره) آموخته اند