مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-04اجتماعي

استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد امام (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: - استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد امام (ره) معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد حضرت امام و مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: مأموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 13 روز گذشته در اطراف حرم مطهر مستقر شده و از ساعت 10 شب گذشته محدودیت و ممنوعیت های تردد را در اطراف حرم مطهر اجرا کردند.

مسیر جنوب به شمال آزادراه قم به تهران از پل حسن آباد و بلوار علامه عسگری همچنین شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی از پل آزادگان محدودیت های ترافیکی انجام شد از توقف خودرو ها در اطراف حرم نیز جلوگیری شد.

وی به ورود کاروان های زائران از استان های مختلف به حرم مطهر حضرت امام اشاره و تصریح کرد: بعد از ورود کاروان های زائران از استان ها وسایل نقلیه آن ها به پارکینگ های تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد امام (ره)

استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد امام (ره)