مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:502023-05-31حوادث

مجروحیت مامور انتظامی زرندیه در جریان کشف کالای قاچاق


یکی از ماموران این فرماندهی در جریان عملیات کشف کالای قاچاق در محور ساوه - تهران مجروح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ روح الدین یوسفوند اظهار داشت: با توجه به حمل قاچاق از سوی خودروهای شوتی و نقش این خودروها در وقوع تصادف و ایجاد ترافیک سنگین در سطح محورهای مواصلاتی، همواره توقیف و کنترل خودروهای شوتی، با جدیّت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل روز گذشته پلیس در عملیاتی در محور ساوه-تهران به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک شد و در بازرسی از آنها یک هزار و 53 عدد قمقمه قاچاق کشف کرد.

فرمانده انتظامی زرندیه با اشاره به مجروح شدن یکی از کارکنان تلاشگر پلیس زرندیه بر اثر برخورد یکی از خودروهای شوتی با وی بیان داشت: این همکار تلاشگر بلافاصله از سوی نیروهای امدادی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی یادآور شد: 2 متهم در این عملیات دستگیر و سه خودروی شوتی نیز توقیف و تحقیقات میدانی کارشناسان پلیس زرندیه، برای شناسایی و دستگیری دیگر راننده متواری شده در این عملیات پلیسی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح برخورد با خودروهای شوتی در اجرای دستور مقام قضایی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مختلف رانندگی و مقابله با ورود کالاهای قاچاق از سوی پلیس اجرایی می شود گفت: پس از انتقال خودروهای توقیف شده در این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروحیت مامور انتظامی زرندیه در جریان کشف کالای قاچاق

مجروحیت مامور انتظامی زرندیه در جریان کشف کالای قاچاق