مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-15سياسي

با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد، هیچکس حق ندارد در حوزه مدیریتی افرادی که شائبه فساد دارند را بکار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز گفت: نگهبانی از رأی مردم به ما واگذار شده و از حق مردم در هیچ حوزه ای به ویژه این حوزه کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه اصل بی طرفی را به شکل همه جانبه دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: هیچ فردی در حوزه های مختلف دولت حق ندارد در ساعت اداری و در سیستم اداری له یا علیه هیچ فردی اقدام و فعالیت کند و در این راه تا عزل فرمانداران حتی اگر در شب انتخابات باشد پیش خواهیم رفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که تمام کسانی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می بینند وارد میدان شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

قزل سفلی گفت: انتخابات مهمترین، بزرگترین و اولویت دارترین مساله ما به عنوان مجموعه حاکمیتی است و در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت آن باید با برنامه و همه جانبه عمل کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: برای ایجاد انتخاباتی فعال، پویا و پرشور باید خانه احزاب در استان فارس فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد

با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد