مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-08سياسي

دولت جلوی افزایش غیرقانونی قیمت دارو را بگیرد


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یک کوتاهی در حوزه دارو داشت، گفت: این مساله مورد پیگیری جدی ما است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، علی اصغر باقرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صرف اعتبار بالغ بر 70 میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی در موضوعات آبیاری، تسطیح اراضی، لایروبی آب بندان ها، راه های دسترسی کشاورزان در حوزه انتخابیه، اظهار کرد: طی پیشنهادی به رییس بنیاد مستضعفان خواستار ایجاد طرح های گردشگری از زمین های تحت اختیار خودشان در بابلسر به مانند طرح تلکابین نمک آبرود شدیم.

وی افزود: متاسفانه عمده بودجه فرهنگی ما صرف حقوق و مزایا می شود و از طرفی چون نهادهای فرهنگی زیاد و موازی هم هستند، افزایش بودجه های فرهنگی احساس نمی شود؛ اینها نه تنها هم افزایی ندارند، بلکه در جهت تقابل با یکدیگر حرکت می کنند.

 باقرزاده با بیان اینکه برخی شایعات است که می گویند بنده برای تغییر و انتصاب مدیران اداری دخالت دارم، تاکید کرد: من چنین کاری نمی کنم؛ ولی اگر مشورت بخواهند، نظر خودم را اعلام می کنم.

*سدسازی در اولویت است نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حوزه انتخابیه من هر کجا آمبولانسی دچار مشکل بود و آمبولانس بهتری پیدا شد، اطلاع بدهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جلوی افزایش غیرقانونی قیمت دارو را بگیرد

دولت جلوی افزایش غیرقانونی قیمت دارو را بگیرد