مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-04سياسي

حمایت مردم مهمترین عامل در پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره)


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: حمایت مردم مهمترین عامل در پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) در بین انقلاب های توحیدی و معاصر بوده است.

- کرمانشاه- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: حمایت مردم مهمترین عامل در پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) در بین انقلاب های توحیدی و معاصر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران که در مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: اگر به انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) نگاه کنیم مشاهده می کنیم که موفق ترین انقلاب در عصر معاصر بوده است.

وی افزود: هر انقلاب برای پیروزی و استمرار باید پنج مرحله بسترسازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را طی کند که انقلاب اسلامی این مراحل را با موفقیت طی کرده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: با توجه به آیات قرآن کریم انقلاب هر یک از پیامبران الهی در مرحله ای متوقف شده است اما امام خمینی (ره) فرمودند ملت ما از امت های پیشین برتر هستند.

سعیدی بیان کرد: امام خمینی (ره) در سال 42 مقدمات شکل گیری انقلاب را آماده کردند و آرمان های این انقلاب را برای مردم بازگو کردند و در ابتدا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مردم مهمترین عامل در پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره)

حمایت مردم مهمترین عامل در پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره)