مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-16اقتصادي

حضور دانش بنیان ها در مناطق کمترتوسعه یافته سبب بهبود زندگی مردم می شود


دستیار استاندار هرمزگان در امور مردمی سازی گفت: حضور دانش بنیان ها در مناطق کمتر توسعه یافته سبب بهبود زندگی مردم با ارتقای بهره وری و تولید مشاغل جدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید علی بخشی دستیار استاندار هرمزگان در امور مردمی سازی امروز در بازدید از نمایشگاه آباد ایران و در دیدار با جمعی از گروههای دانش بنیان جهادی در این نمایشگاه اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان موجب افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

وی با بیان این که رسوخ فناوری در مناطق محروم با حضور شرکت های دانش بنیان سبب توسعه و رونق مشاغل مهمی مثل کشاورزی و شیلات و نیز رونق اقتصاد ساحلی و دریایی می شود، خاطرنشان کرد: این هم منحر به بهره وری و افزایش درآمد بخصوص در زمینه زندگی خرد مالک ها خواهد شد.

علی بخشی تأکید کرد: شرکت های دانش بنیان می توانند در خط مقدم محرومیت زدایی پرچم داری کنند و با حضور خود در مناطق محروم باعث تاثیر گذاری بر قشر زحمت کش در حوزه های مختلف بخصوص کشاورزی، شیلات و معدن شوند.

دستیار استاندار هرمزگان در امور مردمی سازی همچنین گفت: دانش بنیان ها می توانند در زنجیره ارزش محصولات مختلف باعث کیفیت و افزایش درآمد شوند و زمینه صادرات را برای آنها ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش بنیان ها در مناطق کمترتوسعه یافته سبب بهبود زندگی مردم می شود

حضور دانش بنیان ها در مناطق کمترتوسعه یافته سبب بهبود زندگی مردم می شود