مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-07فرهنگي

افتخار آفرینی دانشجویان محمودآبادی در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری، قرآن و عترت


دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد موفق به کسب رتبه برتر در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری ، قرآن و عترت شدند.

- ایسنا/مازندران دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد موفق به کسب رتبه برتر در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری ، قرآن و عترت شدند.

در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت برگزار شد.

این جشنواره با اهداف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در بین دانشجویان، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان با قرآن و عترت و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان، شناخت استعدادها و توانایی های دانشجویان در زمینه های فرهنگی و هنری و بستر سازی جهت رشد و بالندگی آنها، ارج گذاری به فعالیت های قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی و انتقال مفاهیم بلند قرآنی و معارف اهل بیت(ع) به جامعه و بهره گیری از زبان هنر برنامه ریزی و اجرا شد.

عباس صالحی میانرود و سیاوش مستانی شیرازی دو دانشجوی ممتاز دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان محمودآباد توانستند با کسب رتبه برتر در بخش اذان به مرحله کشوری این جشنواره راه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی دانشجویان محمودآبادی در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری، قرآن و عترت

افتخار آفرینی دانشجویان محمودآبادی در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری، قرآن و عترت