مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-03اجتماعي

میامی 2 موکب برای اربعین حسینی خواهد داشت


فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان دو موکب در اربعین خواهد داشت، گفت: یکی از این موکب ها در مرز مهران و دومی نیز در داخل کشور عراق استقرار می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری غروب شنبه در نشست ستاد اربعین میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه در اربعین امسال این شهرستان دو موکب دارد، ابراز کرد: یک موکب نیز در داخل شهر میامی از زائران رضوی و مردم عزادار حسینی پذیرایی می کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از موکب ها در مرز مهران استقرار خواهد داشت، ابراز کرد: موکب قمر بنی هاشم یک هزار و 500 نفر اسکان شبانه روزی و 500 وعده غذایی را در هر روز توزیع خواهد کرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه موکب نردین از سال 96 آغاز به کار کرده است، گفت: این موکب در نجف اشرف صحن حضرت زهرا (س) هفت هزار و 500 وعده غذایی و 9 هزار و 500 وعده میان غذایی به زائران می دهد.

آشوری همچنین با بیان اینکه دستگاه های اجرایی، شهرستان اهمیت پیاده روی اربعین را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای ایجاد موکب های روستایی نیز اقدام کنند، گفت: تکریم زائران رضوی، زائران حسینی اربعین و دلدادگان حسینی وظیفه و رسالت ستاد اربعین است.

وی از کمیته های ستاد اربعین میامی خواست تا برنامه های عملیاتی و فرهنگی و اجرایی خود را برای اربعین سال جاری به ستاد ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی 2 موکب برای اربعین حسینی خواهد داشت

میامی 2 موکب برای اربعین حسینی خواهد داشت