مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20اقتصادي

نیکبخت: با رانت به ویژه انحصاری شدن تامین مواد اولیه تولید مبارزه خواهم کرد


با بهره گیری از همه امکانات بخش های دولتی با محوریت بخش خصوصی و تشکل ها نظام تامین و توزیع نهاده ها را سامان دهی کنم با رانت به ویژه انحصاری شدن تامین مواد اولیه تولید مبارزه خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدعلی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی در صحن علمی مجلس در مورد تامین به موقع با کیفیت و مرقون به صرفه نهاده ها، گفت: همه معتقدیم که تولید کننده نباید به غیر از دغدغه تولید نگران تامین مواد اولیه تولید باشد.

وی افزود: به جرات می توان گفت تولید محصولات کشاورزی در شرایط بد نهاده است و بخش قابل ملاحظه ای از بهره وریِ پایین مربوط به همین نکته است در بحث بهره وری تولید، نباید به راهبری سنتی خصولتی خود اصرار بورزیم و تولیدکنندگان را محکوم به تصمیمات دولتی خود نموده و آنها را در دام سودجویان قرار دهیم.

نیکبخت تصریح کرد: به شما قول می دهم که با بهره گیری از همه امکانات بخش های دولتی با محوریت بخش خصوصی و تشکل ها در قالب برنامه ای دقیق نظام تامین و توزیع نهاده ها را سامان دهی کنم با رانت به ویژه انحصاری شدن تامین مواد اولیه تولید مبارزه خواهم کرد حمایت های قیمتی مناسب با ماهیت های کشاورزی کشور را داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکبخت: با رانت به ویژه انحصاری شدن تامین مواد اولیه تولید مبارزه خواهم کرد

نیکبخت: با رانت به ویژه انحصاری شدن تامین مواد اولیه تولید مبارزه خواهم کرد