مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-10سياسي

فعالیت 3 هزار گروه جهادی برای رفع محرومیت در فارس


شیراز-- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نزدیک به سه هزار گروه جهادی برای برطرف کردن محرومیت در استان فارس فعال شده و در مناطق کم برخوردار در حال ارائه خدمات هستند.

- شیراز-- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نزدیک به سه هزار گروه جهادی برای برطرف کردن محرومیت در استان فارس فعال شده و در مناطق کم برخوردار در حال ارائه خدمات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یدالله بوعلی، در قرارگاه محرومیت زدایی فارس بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) یک قرارگاه مشترک بین سپاه، بهزیستی، کمیته امداد، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان که موضوعات مختلفی را دنبال می کند اما آنچه که برای این قرارگاه تعریف شده موضوع محرومیت زدایی در ابعاد مختلف است.

وی ادامه داد: این قرارگاه در اولویت اول به لحاظ مشکلی که کشور در حوزه آب داشت از سال گذشته کار خود را آغاز کرد و آثار و برکات آن را هم شاهد هستیم.

او اظهار کرد: مشکلاتی که در حوزه آب طی این چند دهه وجود داشت بخش عمده آن در سراسر کشور حل شد و در استان فارس هم به طور مشخص برای تأمین آب آشامیدنی 45 پروژه به تعداد 372 روستا را هدف گذاری کردیم.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنا بود این 45 پروژه در طول سه سال اجرا شود که چون ما کار خود را مبتنی بر ظرفیت گروه های جهادی و هم افزایی تمام مجموعه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 هزار گروه جهادی برای رفع محرومیت در فارس

فعالیت 3 هزار گروه جهادی برای رفع محرومیت در فارس