مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:512023-06-01اقتصادي

تدوین اطلس ملی جمعیت توسط بنیاد 15 خرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا علیان زادگان، ظهر امروز در نشست اعضای ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان اردبیل که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: حمایت از تولید محصولات و خدمات دانش بنیان و نوآور در حوزه جمعیت از جمله برنامه های این بنیاد 15 خرداد بوده و از شناسایی و تولید محصولات و خدمات نوآور در حوزه جمعیت و سلامت اجتماعی و ترویج الگوهای موفق در زمینه فرزندآوری و فرزندپروری حمایت می کنیم.

وی افزود: افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی ایران جوان، طرح لبخند مادری، ارائه تسهیلات درمان ناباروری، برگزاری جشنواره طراحی برای کودک و طرح حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو و تدوین اطلس ملی جمعیت از دیگر برنامه های بنیاد 15 خرداد در حوزه جوانی جمعیت بوده است.

ارائه خدمات به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر در دستور کار بنیاد 15 خرداد است رییس بنیاد 15 خرداد با اشاره به فعالیت های انجام یافته در این بنیاد بیان کرد: این فعالیت ها ناظر به 3 حوزه معیشت و رفاه، رفع گره های ذهنی و مباحث سیستمی و زیرساختی است.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت 5 در سراسر کشور ادامه داد: قصد داریم در این مراکز تمامی خدمات و لوازم مورد نیاز مادر و کودک را با تخفیف ویژه به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اطلس ملی جمعیت توسط بنیاد 15 خرداد

تدوین اطلس ملی جمعیت توسط بنیاد 15 خرداد