مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-20اقتصادي

دعوت شهردار مشهد از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در طرح ها و پروژه های شهری


شهردار مشهد با اشاره به تغییرات در سیاست های اقتصادی شهرداری گفت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می کنیم تا برای سرمایه گذاری در مشهد حضوری فعال داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر شریف در نشست هم اندیشی با موضوع نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان اظهار کرد: شهرداری مشهد تاکنون با 5شهر در سراسر جهان، تفاهم نامه خواهر خواندگی امضا کرده است.

سیاست ما درحال حاضر این است که خواهر خواندگی ها در حد امضای تفاهم نامه باقی نماند و از حالت تشریفاتی خارج شود که اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: معتقدیم یکی از راه های کمک به اقتصاد شهر مشهد و کشور، جذب سرمایه گذار است و در این راستا تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت؛ البته این را می دانیم که مشکلاتی در مسیر سرمایه گذاری در شهر مشهد و سایر شهرهای کشور وجود دارد که درصدد هستیم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

قلندر شریف با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مواردی که در این دوره بر آن تاکید داریم بحث سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: در این زمینه علاوه بر رفاقت و شراکت با سرمایه گذاران داخلی به دنبال جذب سرمایه گذاران بین المللی نیز هستیم.

وی اضافه کرد: به دور از شعار از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می کنیم تا برای سرمایه گذاری در مشهدحضوری فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شهردار مشهد از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در طرح ها و پروژه های شهری

دعوت شهردار مشهد از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در طرح ها و پروژه های شهری