مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 06:352023-06-15ورزشي

تجربه های عجیب فوتبالیست های خارجی از حضور در ایران/ محتاط بودیم!


مهدی میرتیموری کارگردان مستند «فوتبال ایرانی» با روایتی از شرایط حضور پنج بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.

- مهدی میرتیموری کارگردان مستند فوتبال ایرانی با روایتی از شرایط حضور پنج بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.

مهدی میرتیموری تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند فوتبال ایرانی همزمان با پخش تلویزیونی این مستند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آن توضیح داد: فوتبال ایرانی در واقع یک مجموعه مستند پنج قسمتی است که در هر قسمت به یکی از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران می پردازد.

تلاش کردیم در این مستند وارد زندگی شخصی و حرفه ای این بازیکنان شویم و به مواردی همچون دلیل انتخاب ایران از سوی آن ها و نیز مواجهه شان با ایران و فوتبال ایران بپردازیم.

در کنار آن تاریخچه حضور حرفه ای هر یک از این فوتبالیست ها در ایران را هم روایت کرده ایم از نقطه شروع شان تا زمانی که مستند درباره آن ها ساخته شده است.

وی با تأکید بر اینکه مواجهه این مستند با این سوژه ها صرفاً از منظر فعالیت های فوتبالی شان نیست، درباره انتخاب این پنج بازیکن توضیح داد: زمانی که ما قرارداد ساخت این مستند را بستیم، تعداد بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه های عجیب فوتبالیست های خارجی از حضور در ایران/ محتاط بودیم!

تجربه های عجیب فوتبالیست های خارجی از حضور در ایران/ محتاط بودیم!