موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-02ورزشي

کمیته انضباطی چرا ستاره سپاهان را جریمه کرد؟


امید نورافکن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان بازی تیم های فوتبال و پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و در حالی که امیدهای سپاهان برای قهرمانی کم رنگ تر می شد، امید نورافکن مصاحبه ای زنده داشت.

بازیکن سپاهان در حالی که در هفته های گذشته اتفاقات عجیب و یک طرفه ای به سود تیم پایتخت از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رخ داده بود، اعتراض خود را بیان کرد.

اما مثل این که این اعتراض به مذاق فدراسیون نشین ها خوش نیامد و پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی تخلف انتسابی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیت نسبت به مقامات رسمی مسابقه، محرز اعلام شد، بر همین اساس مستند به ماده 71 مقررات امضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره در تنبیه محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی و در خصوص جریمه نقدی ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

همچمین مسابقه تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی و ورود تماشاگران به زمین بازی که منجر به وقفه شد، رخ داد، باشگاه سپاهان به پرداخت 700 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته انضباطی چرا ستاره سپاهان را جریمه کرد؟

کمیته انضباطی چرا ستاره سپاهان را جریمه کرد؟