مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-28ورزشي

نماینده خرمشهر: با عزمی جهادی برای رفع مشکلات خرمشهر تلاش کنیم


نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقت آن رسیده که با عزمی جهادی و ملی برای رفع مشکلات زمان جنگ و عمرانی خرمشهر تلاش کنیم.

- نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقت آن رسیده که با عزمی جهادی و ملی برای رفع مشکلات زمان جنگ و عمرانی خرمشهر تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید لفته احمدنژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: سلام بر خرمشهر مظلوم و قهرمان که یادش خون شهیدان و دردش اهمال و بی توجهی است.

بیایید امسال گرد هم آییم و مشکلات خرمشهر را حل کنیم، خرمشهر امروز حماسه ای دیگر برای آزادی می خواهد، حماسه ای نو برای عمران، اقتصاد، ورزش، کشاورزی و تجارت.

وی در ادامه خطاب به وحیدی وزیر کشور اظهار کرد: حدود 35 سال است که مردم شریف خرمشهر و جزیره مینو به دیار خود بازگشته اند، ولی متأسفانه تاکنون بخش اعظم مناطق خرمشهر به حالت مخروبه های زمان جنگ است.

آیا وقت آن نرسیده که یک عزم جهادی و ملی برای رفع مشکلات زمان جنگ، عمرانی و آسفالت و مبلمان شهری صورت پذیرد؟ آیا تأسف برانگیز نیست که هموطن خرمشهری در مخروبه های جنگ زندگی را سپری کند؟ هموطنی که نه توان خرید خانه و نه توان اجاره و رهن را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خرمشهر: با عزمی جهادی برای رفع مشکلات خرمشهر تلاش کنیم

نماینده خرمشهر: با عزمی جهادی برای رفع مشکلات خرمشهر تلاش کنیم