مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-03سياسي

امشب زائران استان مرکزی راهی مرقد امام راحل می شوند


پس از سه سال تعطیلی اعزام زائران حرم امام خمینی(ره) به دلیل اپیدمی کرونا، امسال استقبال مردمی برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) با آمار بالایی از سوی مردم قدرشناس شهرهای مختلف استان مرکزی مواجه شد.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ پس از سه سال تعطیلی اعزام زائران حرم امام خمینی(ره) به دلیل اپیدمی کرونا، امسال استقبال مردمی برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) با آمار بالایی از سوی مردم قدرشناس شهرهای مختلف استان مرکزی مواجه شد.

بر اساس اعلام مسوولان 8 هزار نفر از اقشار مختلف استان مرکزی با 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای شرکت در آیین سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  راهی مرقد مطهر امام می شوند.

امشب و با همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و ستاد ارتحال امام راحل گروهی از عاشقان امام خمینی (ره) در آیینی از مصلی بیت المقدس شهر اراک عازم این سفر زیارتی می شوند.

زائران خمینی در این سفر زیارتی با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی، در حرم مطهر امام (ره) به عزاداری خواهند پرداخت.

 پرسنل اورژانس 115 استان تمام قد در خدمت زائران مراسم ارتحال امام (ره)  رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از آماده باش 77 پایگاه اورژانس زمینی، یک بالگرد اورژانس هوایی و 2 اتوبوس آمبولانس در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب زائران استان مرکزی راهی مرقد امام راحل می شوند

امشب زائران استان مرکزی راهی مرقد امام راحل می شوند