مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-19سياسي

اسلامی: نیازمند مهارت تبدیل علم و دانش به فناوری هستیم


رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به همراه تعدادی از اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه ضمن دیدار با رییس و جمعی از معاونان سازمان انرژی اتمی ایران، - از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده تهران و آزمایشگاه های تولید رادیودارو بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دیدار اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ضمن خوشامدگویی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در روزهای اخیر در حسینیه امام خمینی(ره) خوشبختانه موجبات رضایت و خشنودی مقام معظم رهبری را فراهم کرد.

اسلامی افزود: بیانات رهبر مظعم انقلاب اسلامی و زمانی که ایشان برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای صرف کردند، از تحقق وعده ها حکایت دارد و نشان دهنده راهی است که ایشان در این سال ها ترسیم و پیگیری کرده اند.

وی تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه در اصل ترجمه میدانی و عملیاتی از شرایطی بود که نشان دهیم علیرغم محدودیت و فشارهایی که دشمن داشته، تحریم هایی که به کار گرفته، تهدیدات نظیر عملیات ترور، تخریب روانی مستمری که علیه برنامه هسته ای کشور داشته، توانسته ایم به موفقیت دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: نیازمند مهارت تبدیل علم و دانش به فناوری هستیم

اسلامی: نیازمند مهارت تبدیل علم و دانش به فناوری هستیم