مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-11اقتصادي

کمک به توانمندسازی 500 زن سرپرست خانوار کردستانی


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان از اجرای طرح اشتغال زایی و کمک به توانمندسازی برای 500 زن سرپرست خانوار کردستانی زیر 50 سال غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان از اجرای طرح اشتغال زایی و کمک به توانمندسازی برای 500 زن سرپرست خانوار کردستانی زیر 50 سال غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

سید منصور بیننده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی، به عنوان طرح مشترک این نهاد و وزارت کشور در حال اجرا است.

وی افزود: در قالب این طرح از طریق پرداخت تسهیلات بلاعوض با سرانه 30میلیون تومان به راه اندازی و ایجاد طرح اشتغال خرد خانگی برای زنان سرپرست خانوار شناسایی شده کمک می شود.

بیننده با بیان اینکه سهمیه استان کردستان در این طرح 500 خانوار است، تصریح کرد: این تعداد از طریق مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد در شهرستان های تابعه شناسایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از وضعیت سنجی و توان سنجی این زنان، اطلاعات مربوط به خانواده آنان در سامانه مربوطه ثبت و برای هر یک از آنان پرونده فیزیکی تشکیل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به توانمندسازی 500 زن سرپرست خانوار کردستانی

کمک به توانمندسازی 500 زن سرپرست خانوار کردستانی