مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-18سياسي

نشست علمی نهج البلاغه و آیت الله منتظری برگزار شد


دومین نشست علمی نهج البلاغه و آیت الله منتظری قدس سره، با حضور جمع کثیری از اساتید دانشگاه و حوزه و محققان و پژوهشگران عرصه اندیشه دینی روز پنجشنبه 25 خرداد ماه 1402 در تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام و المسلمین هادی قابل دبیر نشست نهج البلاغه و آیت الله منتظری فرمایش امیرالمومنین علی(علیه السلام) در خطبه شقشقیه را قرائت کرد.

سپس به گزارشی از چگونگی شکل گیری دبیرخانه نشست علمی آیت الله منتظری اشاره کرد و گفت: در مهر 1401 جمعی از شاگردان و علاقه مندان به استاد مرحوم آیت الله منتظری مناسب دانستند که به مناسبت یکصدمین سال تولد ایشان کاری پژوهشی و علمی را انجام دهند که قرار شد افزون بر 10 جلد از آثار ایشان و یا آثاری که در باره ایشان به نگارش درآمده و منتشر شود.

وی افزود: همچنین در میان موضوعات مطرح مسأبه شرح نهج البلاغه ایشان که به تازگی مجموعه 15 جلدی آن تکمیل شده، بحث و بررسی شود.

در اولین اقدام بر آن شدیم که تنها از گروهی محققان و پژوهشگران دعوت کنیم پیرامون شرح نهج البلاغه مرحوم آیت الله منتظری مقالاتی بنویسند.

که تعداد 40مقاله مورد پذیرش هیأت علمی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی نهج البلاغه و آیت الله منتظری برگزار شد

نشست علمی نهج البلاغه و آیت الله منتظری برگزار شد