مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-16سياسي

برای ثبت جهانی «دره خرم آباد» شهرداری باید پای کار بیاید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تاکید کرد: تا شهردار پای کار نیاید، امکان ثبت جهانی «دره خرم آباد» فراهم نخواهد شد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تاکید کرد: تا شهردار پای کار نیاید، امکان ثبت جهانی دره خرم آباد فراهم نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا حسن پور در سخنانی، اظهار داشت: پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد با جدیت در حال تکمیل شدن است که در این راه همکاری شهرداری ضروری است.

وی گفت: تاکنون جلسات متعددی برای ثبت جهانی دره خرم آباد انجام شده، با این وجود تا شهردار پای کار نیاید و نسبت رعایت برخی ملزومات تعامل کامل نداشته باشد این امکان فراهم نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره اینکه برای پیگیری تکمیل پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد هر هفته به صورت مستمر جلساتی در دفتر ثبت آثار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود، افزود: تاکنون سه مرحله بازدید توسط مدیرکل و کارشناسان دفتر ثبت آثار از شهر تاریخی خرم آباد به عمل آمده که در آن بر رعایت برخی ضوابط و ملزومات توسط شهرداری نیز تاکید شده است.

حسن پور، بیان داشت: کار ثبت جهانی دره خرم آباد از سال گذشته تاکنون به صورت شبانه روزی توسط یک تیم کارشناسی مجرب در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ثبت جهانی «دره خرم آباد» شهرداری باید پای کار بیاید

برای ثبت جهانی «دره خرم آباد» شهرداری باید پای کار بیاید