مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-08سياسي

تشریح دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان


مشاور و دستیار اجرایی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرناز هوشیار پارسیان مشاور و دستیار اجرایی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی که در خردادماه سال 1401 انجام شد با نگاه ویژه ای که معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نسبت به حل مسائل و مشکلات زنان و تسریع در خدمت رسانی داشت، اقدامات خوبی در حوزه زنان و بانوان را شاهد بودیم که امیدواریم شاهد توسعه این خدمات در دور دوم این سفر نیز باشیم.

وی ادامه داد: اختصاص تسهیلات اشتغال زایی زنان روستایی، تعمیر خوابگاه های دخترانه فنی و حرفه ای استان و تکمیل و تجهیز مرکز ترک اعتیاد بانوان از محل اعتبارات ماده 16، تعمیر و تجهیز بند نسوان زندان تبریز و تشکیل مهدکودک برای حوزه های علمیه از مصوبات دور اول سفر استانی رییس جمهور در حوزه زنان و خانواده بود که این روند باید توسعه یابد.

مشاور و دستیار اجرایی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: تلاش برای اشتغال زایی بانوان در رسته های شغلی متناسب با بوم منطقه، توسعه نهضت سوادآموزی، ساماندهی اشتغال زنان و آموزش و توانمندسازی، حمایت از توسعه شرکت های تعاونی زنان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان

تشریح دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان