مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-09دانش

ترکیه در پی تأسیس دانشگاه جامع بین المللی معارف اسلامی


رییس سابق سازمان دیانت ترکیه و عضو هیئت امنای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در جریان سفر خود به دوحه با استقبال علی قره داغی، دبیرکل اتحادیه، هیئت امناء و اعضای این اتحادیه مستقر در قطر مواجه شد.

- رییس سابق سازمان دیانت ترکیه و عضو هیئت امنای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در جریان سفر خود به دوحه با استقبال علی قره داغی، دبیرکل اتحادیه، هیئت امناء و اعضای این اتحادیه مستقر در قطر مواجه شد.

 محمد گورمز، رییس سابق سازمان دیانت ترکیه و عضو هیئت امنای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در جریان سفر خود به قطر در دیدار با علی قره داغی، رییس این اتحادیه از تأسیس دانشگاه بین المللی با مرجعیت اسلامی در استانبول ترکیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا؛ محمد گورمز، رییس سابق سازمان دیانت ترکیه و عضو هیئت امنای اتحادیه جهانی علمای مسلمان در جریان سفر خود به دوحه با استقبال علی قره داغی، دبیرکل اتحادیه، هیئت امناء و اعضای این اتحادیه مستقر در قطر مواجه شد.

گورمز که از سوی دانشکده معارف اسلامی دانشگاه حمد به قطر دعوت شده است عصر دیروز، 16 خرداد طی نشستی با موضوع تجدید مبدأ: چگونه علمای آینده باشیم سخنانی ایراد کرد.

این سخنرانی بخشی از برنامه جدید دانشکده معارف اسلامی دانشگاه حمد است که برای دانشجویان سطح کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه در پی تأسیس دانشگاه جامع بین المللی معارف اسلامی

ترکیه در پی تأسیس دانشگاه جامع بین المللی معارف اسلامی