مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-09سياسي

تلاش دولت برای ایجاد صنایع تبدیلی در پایتخت انگور ایران


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از تلاش دولت برای ایجاد صنایع تبدیلی در ملکان که قطب و پایتخت انگور ایران است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح جمعه در جریان سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان حضور یافت.

محمد آقامیری در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاران گفت: صنایع تبدیلی در ملکان آن چنان که باید متناسب با ظرفیت های این شهرستان باشد توسعه نیافته است.

آقامیری از شهرستان ملکان به عنوان یکی از قطب های تولید محصولات باغی و زراعی در کشور نام برد و افزود: صنایع تبدیلی در این شهرستان گسترش پیدا نکرده و این وزارت خانه در صدد آن است تا با جذب سرمایه گذاران زمینه را برای ایجاد صنایع تبدیلی فراهم کند.

وی همچنین از تکمیل ایستگاه راه آهن که مدت زیادی است راکد مانده خبر داد و آن را یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان دانست.

آقامیری آبرسانی به سه روستا و ایجاد شهرک گلخانه ای را از مصوبات دیگر این سفر در شهرستان ملکان برشمرد و ادامه داد: دستور اجرای این طرح ها صادر شده و با راه اندازی آن بخش تولید و صادرات در این منطقه گسترش خواهد یافت.

در این جلسه، تخصیص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه آهن ملکان و ایستگاه آن، دستور شروع تأسیس شهرک گلخانه ای در صورت مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت برای ایجاد صنایع تبدیلی در پایتخت انگور ایران

تلاش دولت برای ایجاد صنایع تبدیلی در پایتخت انگور ایران