مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:352023-05-29فناوري

امکان پرداخت کرایه اتوبوس های تندرو تهران از طریق اپلیکیشن


اپلیکیشن پذیرش بلیت تک سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می شود.

- اپلیکیشن پذیرش بلیت تک سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنا بر اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان تهرانی می توانند بدون نیاز به اپلیکیشنی خاص و تنها از طریق آپ های معتبر و متصل به کیف پول الکترونیکی طرف قرارداد با شهرداری تهران، در ایستگاه، اقدام به اسکن کد QR کرده و با نشان دادن پرداخت به متصدی ایستگاه از سرویس حمل و نقل شهری استفاده کنند.

بر همین اساس امروز جلسه آموزشی اپلیکیشن پذیرش بلیت تک سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار و طی آن کارشناسان سازمان فاوا ضمن معرفی ویژگی های کاربردی این اپلیکیشن، نحوه کار با آن را به مدیران، متصدیان و پیمانکاران طرف قرارداد شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آموزش دادند.

همچنین در این جلسه کدهای QR که قرار است در خطوط یک تا ده خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) نصب شوند، رونمایی و 20 خرداد به عنوان زمان آغاز به کار این سیستم پرداختی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت کرایه اتوبوس های تندرو تهران از طریق اپلیکیشن

امکان پرداخت کرایه اتوبوس های تندرو تهران از طریق اپلیکیشن